Wysokość opłaty miesięcznej ustalana jest z każdym Klientem indywidualnie w drodze negocjacji i jest dopasowana do potrzeb i wymagań konkretnego Klienta.
Stosujemy rozliczenie ryczałtowe, w oparciu m.in. o rodzaj dokumentacji księgowej i średnią miesięczną liczbę dokumentów. Oznacza to, że jeśli zdarzy się, że w danym miesiącu liczba dokumentów w Państwa firmie będzie większa, i tak rozliczymy się według ustalonej ceny.
W ramach stałej opłaty miesięcznej oferujemy realizację usług, za które inne biura zwykle pobierają dodatkowe opłaty, tj.
- zeznanie roczne Klienta (PIT, CIT), roczne informacje dla pracowników (PIT-11),
- prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- elektroniczne składanie deklaracji za Klienta w ZUS, US,
- rozliczenie ZUS właściciela i osób współpracujących,
- możliwość przesyłania dokumentów drogą elektroniczną (rozliczenia on-line),
- pomoc przy rejestracji firmy.
W celu uzyskania szczegółowej wyceny prosimy o kontakt: osobiście w siedzibie biura, drogą telefoniczną lub mailową. Z pewnością przygotujemy ofertę zgodną z Państwa oczekiwaniami.